مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


روز جهانی استاندارد
همگی ساله در چهاردهم اکتبر سال میلادی، روز جهانی استاندارد طراحی سایت در مشهد گرامی داشته می‌شود. در چهاردهم اکتبر سال ۱۹۴۷ بود که روسای موسسه های استاندارد ۲۵ مرز و بوم در شهر لندن انگلستان گرد هم آمدند، تا با معین کردن روز جهانی استاندارد استاندارد سازی و نظم دادن به علم ها فوت و فن و تجربه های بشری را مد لحاظ قرار دهند. استاندارد در معنای پیاده سازی قواعد قوانین نظام‌های برای ساخت هماهنگی و وحدت، به خواسته ارتقاء معیار تفاهم، ارتباطات، بسط صنعت و تجارت و صرفه جویی و مراقبت تندرست و ایمنی میباشد. بعد از فراگیر شدن به کارگیری از وبسایت‌های اینترنتی و در دسترس شدن وب برای همگی اشخاص جامعه لزوم به کارگیری و رعایت استاندارد در ساخت سایت نیز حس شد. در طراحی وب سایت بایستی از مقررات و قانون ها مبنا و مشخصی تاسی فرمایید. طراحی وب نیز به مانند همه تولید ها و سرویس ها مستلزم استانداردها و مبانی مشخصی میباشد که پیرو ذکر خوا هیم کرد.

استاندارد طراحی وب سایت
در صورتیکه به ساخت سایت های گوناگون جان دار در فضای اینترنت اعتنا فرمایید، به طبعً نکات و قسمت های یکسان و مشابهی را خواهید رویت کرد که میتوان آنان‌را در چارچوب استاندارد ساخت سایت مکان بخشید. در‌پی این نصیب شما‌را با این مقررات و مناطق بیشتر آشنا خوا‌هیم کرد.

فونت و استایل نگارشی:  این طور وجود ندارد که بتوان از هر فونت و استایل نگارشی در طراحی وب های متفاوت استفاده نمود. زمانی که شما با یک وب سایت فروشگاهی یا این که خدماتی رو به رو می‌باشید، انتظار دارید تا عنوان ها و قسمت های اساسی وب سایت را با فونت های مشخص و معلوم و تا حدی توپُر ملاحظه کنید. همینطور عنوان ها تولید ها و سرویس ها فروشی بایستی تعالی و خوانا و با رنگی گوناگون نسبت به دیگر متن‌ها وب سایت باشد. همینطور در حالتی که محرمانه به تارنما های شرکتی و متن محور بزنید، به جهت وجود متن فراوان ظاهرا وب سایت، بایستی از فونت های معمولی با خوانایی بالا و مسافت خطوط مقداری بیشتر نسبت به دیگر تارنما ها استفاده نمود. ادله این شغل بالا بودن وسعت محتوای متنی نسبت به دیگر اشکال وبسایت میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 13:06


عمل ساخت وب سایت به عنوان مثال مشاغلی میباشد که در سال جاری‌ها گزینه طراحی سایت در مشهد دقت بخش اعظمی از اشخاص قرار گرفته میباشد. طراح سایت از خلاقیت و مهارت‌های فنی خویش، برای ساخت و ساخت وب سایت‌ها استعمال می‌نماید.

یک طراح برای پباده سازی یک وبسایت نخست می بایست ظواهر وبسایت را در ذهن خویش تصویرسازی کرده و فهم نماید که سایت متبوع به چه شکل عمل خواهد کرد. آن گاه به امداد طرح‌های نخستین در ورقه‌ی ورقه فعالیت پباده سازی خویش را شروع می‌نماید. بعد از آن طرح اتود زده گردیده را در قابل انعطاف افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ پیاده‌سازی می‌کنند و در پایان طرح را به کد تبدیل می‌نمایند.


مقایسه‌ی نرم افزار نویس وبسایت و طراح اینترنت
شاید بارها اسم طراح اینترنت‌تارنما و اپ نویس پایین اینترنت را شنیده باشید و هنوز تفاوت این دو را دقیقاً ندانید! پس ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.


معمولاً طراح وبسایت بیشتر نصیب ظاهری وبسایت را پباده سازی می‌نماید که استفاده کننده با آن در زمینه‌ی میباشد. یعنی هر آن چیزی که مخاطب ظاهرا سایت می‌بیند به وسیله طراح تارنما پباده سازی گردیده‌است.

یک طراح روئت کرد خلاقانه و هنری به سایت دارااست. در حالی که نصیب داخلی و پشت پرده‌ی تارنما که مرتبط با سمت سرور است به وسیله اپلیکیشن نویس تارنما (توسعه و گسترش دهنده اینترنت) کد نویسی می شود. براین اساس اشخاص حاضر در عمل ساخت سایت بیشتر به لهجه‌های نرم افزار‌‌ نویسی که ظاهرا وبسایت مربوط می گردد مسلط می‌باشند در حالی که اپ نویس تارنما می بایست دست‌کم به یک گویش اپ نویسی سمت سرور مسلط باشد.

توسعه و گسترش دهنده اینترنت یا این که دولوپر چه کسی است؟

به‌ استدلال شباهت‌های زیاد دربین این دو کار، گهگاه تفکیک متعددی برای آن‌ها قائل نمیشوند و مرز مشخصی در بین آن‌ها نیست. ادامه‌ی مقاله نیز برای هر عمل درستی می‌نماید و به‌شکل کلی مندرج میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 172 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 14:01


شایسته ترین لهجه برای ساخت وب سایت چه چیزی است؟
شاید مثل خیلی از اشخاص دیگر طراحی سایت در مشهد تصور شما این باشد که html و css جزو شایسته ترین لهجه‌های ساخت وب سایت می باشند. برای کسانی که با تکنولوژی آشنا نیستند، لهجه‌های طراحی وب و فعالیت کردن با یک طراح اینترنت می تواند طاقت فرسا باشد. آنان از عباراتی مانند CSS، HTML، و جاوا به کار گیری می‌نمایند که ممکن میباشد برای شما تحت عنوان مالک کسب‌وکار ناشناخته و غیر قابل درک باشد.

ولی بگذارید با یکدیگر روراست باشیم. اچ تی ام آل و سی اس اس جزو لهجه‌های اپلیکیشن نویسی و ساخت سایت وجود ندارد. در واقع آنان لهجه‌های اسکریپتی میباشند که می توانند محتوایی شما‌را بازنویسی کرده خصوصیت‌های خاصی مانند اندازه شرایط رنگ و نوع خودکار و مانند این را تغییر و تحول دهند.

 

در‌این چندین ساله اخیر صنعت گسترش اینترنت مدت طلایی را تجربه نموده است به طور تقریبً هر هفته می‌اقتدار اظهار کرد که یک چارچوب یا این که کتابخانه تازه معرفی می گردد که به توسعه و گسترش دهندگان اینترنت اذن میدهد تا وبسایت متبوع خویش را به آن شکل که می خواهند پباده سازی نمایند.

اینکه کدام یک از لهجه‌های اپلیکیشن نویسی جزو شایسته ترین گویش‌های طراحی وب سایت میباشد؛ سوالی میباشد که بسیار اصلی و جای گفتگو دارد البته در جواب بایستی اذعان کرد که نمی شود یک جواب کلی پاسخ این سؤال بخشید ممکن میباشد یک گسترش دهنده اینترنت گویش نرم‌افزار نویسی را در حیث بگیرد که در حیث شخص دیگری آن لهجه اپلیکیشن نویسی لهجه اساسی برای طراحی وب سایت نباشد به هر اکنون به دنبال ماه نظارت برخی از مهمترین لهجه‌های نرم افزار نویسی اینترنت میپردازیم.

دست اندرکاران مؤثر در تعیین شایسته ترین لهجه‌های ساخت سایت
برای این که بدانید چه عواملی در تعیین شایسته ترین لهجه‌های ساخت وب سایت تأثیر گذار می‌باشند شناخت با html و javascript و همینطور Css ضروری بوده و پیشگفتار شناخت با توسعه و گسترش اینترنت میباشد. کارداران متعددی بر تعیین یک لهجه اپلیکیشن نویسی برای طراحی وب تأثیر گذار میباشند. در بالا می بایست مشاهده کنید از چه پلتفرمی می خواهید به کار گیری نمایید. یعنی سروری که میخواهید وبسایت شما بر روی آن پیاده سازی خواهد شد چه نوع سروری میباشد.

در تمامی پلتفرم‌ها نمی‌قدرت از کلیه لهجه‌های اپلیکیشن نویسی اینترنت استفاده نمود. به عنوان مثال در شرایطی که سرور شما یک سرور ویندوزی باشد در‌این‌حالت‌ برای اجرای گویش اپلیکیشن نویسی ASp مطلوب میباشد. ولی گویش‌هایی هم وجود دارا‌هستند که میتوانند هم بر روی سرور ویندوز و هم بر روی لینوکس ایفا شوند مانند گویش اپ نویسی C.

می بایست معین نمایید که در چه قضیه‌ای قرار میباشد به کار بپردازید. این مسئله نیز تعیین شایسته ترین گویش‌های ساخت وب سایت نقش اساسی و کلیدی دارااست. می بایست با دقت به شغل‌هایی که قرار میباشد در حوزه مربوطه ایفا دهید گویش اپ نویسی لازم را گزینش فرمائید. برای این شغل می‌قدرت یک ارزیابی بی آلایش کرد و روءیت کرد که پروژه‌هایی که در حوزه متبوع چیره فعالیت کرده‌اند از چه لهجه‌هایی برای ساخت آن پروژه‌ها مصرف شده میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 14:12


1- Web Page
برگه اینترنت دسته ای از تصاویر و نوشته هاست که به طور یک کاغذ طراحی سایت در مشهد از روش وب قابل دسترسیه. صفحه های اینترنت معمولا دربرگیرنده داده ها مرتبط با رنگ متن و دور‌نما می‌باشند و اکثر زمان ها هم دربرگیرنده پیوندهایی به تصاویر و گه گاه گونه های دیگر رسانه ها در نمای پایانی رو مشمول می شه. یک شیت اینترنت تحت عنوان یک تیم داده ها میتواند مشتمل بر اشکال مختلفی از داده ها باشد که بوسیله مخاطب آخری چشم و شنیده میشه یا این که رابطه برقرار می شه.

 

2- Web Site
وبسایت ها از یک یا این که یک سری شیت اینترنت با اعتنا به مورد مد حیث ما ساخته می شن و بوسیله آدرسی منحصر به فرد به اسم Domain از روش وب قابل دسترسی میباشند. این صفحه ها اینترنت می تونه مشتمل بر تصاویر، مقاله‌ها، خبر‌ها، تبلیغات، داده ها و … باشه.

 

3- Domain
دامنه یک سایت، فن ای برای شناسایی تارنما در دنیای اینترنت میباشد و از این طرز قابل دسترسیه، به نوعی نشانی تارنما محسوب میشه. دامنه از دو قسمت اسم و پسوند تشکیل‌شده، اسم دامنه همون اسمیه که شما برای تارنما گزینش می‌کنید و گویای اسم مارک یا این که عمل شما میباشد و پسوند با اعتنا به تلاش و زمینه سایت و لحاظ شما خریداری میشه.

 

4- Host
فضایی که اطلاعات و کد های تارنما روی آن قرار می گیره، هاست یا این که در اصطلاح صاحبخانه کانال میباشد. صاحبخانه کانال به کامپیوتری گفته میشه که داده ها وبسایت های متعدد روی اون قرار میگیره.

 

5- Web Server
سرور به کامپیوتری گفته می شه که خدمت می ده، اکثر اوقات صاحبخانه کانال رو به مکان اینترنت سرور می شناسن که اشتباهه از دید تکنیکی. اینترنت سرور قابل انعطاف افزاری ست که روی کامپیوتر صاحبخانه نصب میشه و صفحه ها اینترنت رو برای مرورگر های اینترنت با اعتنا به درخواستشون ارسال میکنه.

 

6- Home Page
اولی برگه ای که بعداز آمدن به یک سایت می‌بینید همین شیت مهم یا این که home page میباشد. این شیت می بایست دربرگیرنده لینک و پیوند هایی باشه که شما رو به بقیه بخش های تارنما موعظه کنه. همینطور او‌لین برگه بایستی یک رویت کرد کلی از تارنما و بیزنس یا این که مقصود شما رو به تماشاچی و استفاده کننده ارائه بده.

 

7- Static Page
وبسایت های ایستا یا این که استاتیک جزو اولی تارنما های پباده سازی گردیده هستن ٬این تارنما ها پنل مدیریتی ندارن یعنی کسی به غیر از طراح وبسایت نمی تونه تغییری در وبسایت به وجود بیاره. الان دیگه استعمال از این نوع وب سایت ها به صرفه وجود ندارد و کمتر کسی وبسایت ایستا داره مگه اینکه جزو وب سایت های فارغ از نیاز به ادیت و دستکاری باشه زیرا فعالیت کردن با این تارنما ها دشوار و وقت گیره.

 

8- Dynamic Page
بیشتر تارنما های جانور تارنما های پویا یا این که داینامیک هستن؛ یعنی محتویاتشون مبتنی بر نیازهای شما قابل تغییره. رئیس این نوع از سایته ها بسیار ریلکس و سوای نیاز به فراگیری خاصی می‌باشد و دارنده یک پنل مدیریتی میباشد که از این لحاظ خوب از وب سایت های استاتیکه و مطلقاً دوست داستنی خیس هم می‌باشد.

 

9- HTML
لهجه رایانه ای که برای اکران محتوا مانند متن، تصاویر و پیوند ها در اینترنت به کار گیری می شه، در واقع وسیع ترین گویش برای طراحی وب سایت و پلی مابین طراح و مرورگره. امروزه ورژن جدیدتری از این لهجه به نام XHTML به بازار عرضه گردیده که بیشتر گزینه به کارگیری قرار میگیره که در‌حالتی که درین لهجه به طور استاندارد و درست کد نویسی کنیم میتونیم اعتقاد داشته باشیم که اینترنت ‌وبسایت پباده سازی گردیده در مرورگرهای متعدد با کمترین اشتباهات اکران داده میشه.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 14:10


برای آغاز هر کاری به تعدادی ابزارهای خاص احتیاج داریم تا بتوانیم آن عمل را به اتمام طراحی سایت در مشهد برسانیم. درین نوشته‌ی‌علمی ما قصد داریم بهتربن و کارا ترین ابزار طراحی وب سایت را که اکثر زمان ها طراحان رشته ایی وب سایت از آنها به کارگیری می نمایند را به شما معرفی کنیم.

 

Dreamweaver

Adobe Dreamweaver  یک کدام از ابزار های ساخت وب سایت میباشد که بوسیله شرکت Adobe ارائه گردیده است وبر روی سیستم ادله مک و ویندوز فعالیت می نماید. ابزارهای که در‌این  برنامه وجود داراست عبارت اند از:
 اکران کدی و معمولی، ابزار مدیر و ftp، رئیس پروژه و فعالیت گروهی، اکران زنده و...
Dreamweaver  امکان سازش با دیگر برنامه های Adobe  به عنوان مثال فوتوشاپ دارااست.

Firebug

یک ابزار بدون‌پول که به  روی مرروگر فایرفاکس نصب گردیده و قابلیت و امکان یافتن معایت سایت را داراست. شما میتوانید با نصب این برنامه بر سیستم خویش کد HTML و CSS مو جود در صفحه های وب آیتم آنالیز قرار دهید و یا این که کد نویسی وبسایت خویش را بسنجید. در‌این اپ  قسمتی برای سنجش کد های جاوا اسکریپت  وجود دارااست که به راحتی میتوانید به غلط های کد خویش را رفع فرمائید.

Adobe Photoshop

یک برنامه توانمند گرافیکی میباشد که با استعمال از ابزار آن می‌توانید به تشکیل داد و یا این که دستکاری تصویری بپردازید. اکثر وقت ها طراحان وبسایت از این اپلیکیشن برای پباده سازی گرافیکی وب سایت خویش از Adobe Photoshop به کار گیری می نمایند.

Adobe Fireworks

ورژن باصرفه گردیده ی Photoshop میباشد که توسط ی آن می‌توانید تصاویری با وسعت بسیار معدود ساخت فرمائید.

W3C Validator

یک ابزار بدون‌پول برای سنجش ترازو استاندار کد HTML  و XHTML میباشد که W3C ارائه دهنده آن میباشد. این ابزار وبسایت را در دیگر فرمت ها مانند SGML ویا  XML DTDمی سنجد. ابزار دیگر این وبسایت به اسم HTML tidy کد ها را به صورت خودکار استاندارد می نماید. Validome اعتبار ورقه را از دید XHTML، HTML وWML آنالیز می نماید.

Adobe Brackets

برای رئیس کد های  CSS، JavaScript،HTML پباده سازی گردیده است. تمرکز این ابزار بر روی کد زنی میباشد و این اجاره را به شما می‌دهد که در درون کد، کد نویسی اعمال دهید.

Code Anywhere

همانگونه که از اسم این ابزار معلوم میباشد  می‌توانید از هر جایی فارغ از آنکه موردی را مهیا فرمایید به کد نویسی بپردازید. صرفا ما یحتاج میباشد اپ را جاری ساختن نمایید تا بتوانید به تغییرات وبسایت خویش درگیر گردید.

HTML 5 Drawing

این ابزار یک کادر ورک و المان های گوناگون برای ساخت و ساز وب سایت در اختیارتان قرار می‌دهد. به علاوه این نرم‌افزار  ابزاری برای سئو وب سایت برای تلفن همراه های هوشمند دارااست. همینطور ابزار هایی برای seo تارنما و سرعت بخشیدن به لود وبسایت مانند htacess  برای gzip دارا میباشد.

Google Drawing

با یک حساب گوگل میتوانید به طور آنلاین به ساخت وب سایت بپردازید.

jQuery UI

یک کتابخانه کارکشته که ضعف های HTMl و CSS را می پوشاند و آنچه که در HTML,CSS نمی توانید ساخت‌و‌ساز فرمایید را می‌توانید ساخت نمایید. صرفا خلل این نرم‌افزار استفده طاقت فرسا میباشد که نیاز به تجربه دارااست. با به کارگیری از آن دیگر نیازی وجود ندارد کد نویسی jquery را بلد باشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 13:42


نرم افزار اینترنت(Web app)

 

اینترنت نرم افزار‌ها، قابل انعطاف‌افزارهای موبایلی میباشند که از روش مرورگر طراحی سایت در مشهد اینترنت، کانال‌های محلی یا این که وب به کارگیری می گردند. یک اینترنت نرم افزار از روش مرورگرهایی مثل Google Chrome، Safari، Firefox و … دانلود می شود و در واقع نرم‌افزار‌های مجزایی که روی تلفن همراه نصب شوند، نیستند.

دسترسی استفاده کننده به بخش‌های گوناگون یک نرم افزار اینترنت، از روش URL یا این که نشانی IP میباشد.

گوگل که در سال 2015 این طرح را ارائه کرد آن را Progressive Web Apps-PWA یا این که نرم افزار اینترنت پیش‌رونده نامید.

معمولا از HTML5، CSS و جاوا اسکریپت برای تایپ کردن نرم افزار اینترنت به کارگیری می شود.

یک اینترنت نرم افزار، روی کل سیستم‌استدلال‌ها ایفا میگردد درنتیجه نیاز وجود ندارد اپ‌نویس یک سری توشه در گویش‌های ساکن، نرم افزار را پباده سازی نماید.

همینطور کاربرهای اندروید و ios، دیگر محصور به نرم افزار‌های گوگل پلی و نرم‌افزار‌استور نیستند و میتوانند با هر سیستم‌عاملی از نرم افزار اینترنت به کار گیری نمایند.

 

مزایای پباده سازی نرم افزار اینترنت
هزینه ذیل‌خیس به جهت اجرایی بودن روی اشکال سیستم‌برهان‌ها
راحت بودن مراقبت و به‌روزرسانی اینترنت نرم افزار با دقت به واحد بودن کدنویسی در سیستم‌دلیل‌های متعدد
عدم پیروی از استانداردهای کدنویسی سیستم‌استدلال و در سود قابلیت و امکان تکثیر در هر پوسته و مجال
عدم نیاز به به‌روزرسانی دستی نرم افزار بوسیله مخاطب و جایگزین شدن ورژن به روز‌گردیده با گشودن اپ(به‌روزرسانی اتوماتیک)
قابلیت و امکان به کار گیری از نرم افزار به‌شکل آفلاین بعداز یک توشه دانلود داده ها
قابلیت و امکان پباده سازی با گویش‌های متفاوت نرم‌افزار‌نویسی
عدم نیاز به دانلود و نصب
نگرفتن محیط از خاطر دستگاه و حافظه موقت روی گوشی
قابلیت و امکان انطباق با ورقه نمایشگر به جهت پباده سازی برخورد‌گرا
امنیت بالا به جهت به کار گیری از بستر HTTPS
معایب پباده سازی نرم افزار اینترنت
نیاز به مرورگر برای اجرای نرم افزار اینترنت
سرعت تحت به نسبت نرم افزار‌های نیتیو
کمتر تعاملی و بصری بودن اینترنت نرم افزار به نسبت نرم افزار نیتیو
زمان شغلی کمتر برای توسعه و گسترش‌دهنده نرم افزار اینترنت
تجهیزات معدود در به کار گیری از خصوصیت‌های دستگاه و دشوار‌افزار
عدم قابلیت بازاریابی از روش نرم‌افزار استورها
 

نرم افزار هیبریدی(Hybrid app)
نرم افزار هیبریدی، ترکیبی از نرم افزار نیتیو و اینترنت میباشد. از نظر فنی، نرم افزار هیبریدی یک نرم افزار اینترنت میباشد که خصوصیت‌های نرم افزار نیتیو را دارااست و با جاوا اسکریپت، CSS یا این که HTML نوشته میشود و از توسعه و گسترش تکنولوژی Front-End سود میبرد.

نرم افزار هیبریدی برای یک سیستم‌دلیل یا این که دستگاه خاص پباده سازی نمیشود و به‌شکل چندسکویی (Cross Platform) فعالیت می‌نماید زیرا می‌قدرت نصیب‌های متعدد کدهای HTML را در دستگاه‌ها و سیستم‌استدلال‌های متعدد به فعالیت موفقیت.

نرم افزار هیبریدی مثل یک نرم افزار نیتیو به خصوصیت‌های طاقت فرسا‌افزاری دستگاه مثل دوربین، مخاطبین، روزنگار، قابلیت و امکان Push و …. دسترسی داراست.

مزایا پباده سازی نرم افزار هیبریدی
سرعت بالا در پباده سازی و عدم نیاز به کدنویسی برای سیستم‌برهان‌های متفاوت
زیر بودن هزینه و فرصت برای حفظ و به‌روزرسانی نرم افزار
قابلیت و امکان دسترسی به APIهای داخلی دستگاه و دشوار‌افزار
معایب پباده سازی نرم افزار هیبریدی
ضعیف‌خیس بودن تجربه کاربری نسبت به نرم افزار نیتیو
سرعت ذیل‌خیس و سفارشی‌سازی کمتر به نسبت نرم افزار نیتیو
قابلیت و امکان بروز نادرست هم از سیستم‌های نیتیو و هم از سیستم‌های ترکیبی
تحت‌خیس بودن امنیت به نسبت نرم افزار نیتیو
تعلق به Web View
از ابزارهایی که با به کارگیری از آنان می‌اقتدار برای کلیه سیستم‌استدلال‌ها خروجی گرفت می‌اقتدار به Apache Cordova ،framework7 ،React Native ،Sencha Touch 2 ،Xamarin، Intel XDK  اشاره نمود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 14:36


شایسته ترین ابزارهای جالبی که برای طراحان اینترنت وجود داره,  طراحی سایت در مشهد پروژه های CodePen میباشند. که یک IDE تشکیل شده به وسیله مجموعه CodePen میباشد. یک شیوه بی آلایش برای عمل روی پروژه های اینترنت از روش مرورگر!

ابزارهای دیگری وجود دارا‌هستند که میتونند به پروژه شما سرعت ببخشند و ما قصد داریم تنی چند از این ابزارها رو که اخیرا وارد جامعه بسط دهندگان شدند, بهتون معرفی کنیم :

1) Glitch

 

Glitch یک ابزار بدون پول آنلاین میباشد که شما میتونید نرم افزار های اینترنت رو با به کارگیری از مجدد سازی مثال های مهیا در وب سایت بسازید. همینطور یک ویرایشگر کد, هاستینگ و ابزار بسط وجود داره و هرکسی میتونه نرم افزار خودشو به راحتی و با سرعت پباده سازی کنه.

2) Animista

 

Animista دسته ای از کارتن های css میباشد که شما میتونید سفارشی سازی نمایید و بصورت دلخواه تغییر تحول بدید تا جایی که مطمئن بشید اون چیزی گردیده که آیتم احتیاج شماست. این مثل یک داشبورد سازمان یافته برای ایجاد کرد و بازنویسی برنامه کودکان ها سوای اینکه بخواهید از نخستین استارت فرمایید, شغل می کنه.

3) Practical color theory for people who code

 

در‌حالتی که می خواهید تئوری رنگ ها رو با گاز حافظه بگیرید, این یک وب سایت خوب برای این شغل می باشد. تولید کننده ی این ترکیبی از مهارت ها رو داره : اون یک آرتیست بهتر و فراگیری چشم می‌باشد و همینطور یک توسعه و گسترش دهنده front end, بدین ترتیب میتونه بسیار اثرگذار و خاص باشه. تارنما اون شما رو به سمت مراحل پباده سازی و کدنویسی در پوسته رنگ های خوب و با به کار گیری از تئوری رنگ ها پیش میبره.

4) Shifter

 

Shifter وب سایت وردپرسی شما رو به یک‌سری از فولدر های اثبات تبدیل کرده و بهشون سرعت بالا میده. پوشه های اثبات قابلیت و امکان سرعت زیاد تحویل و اکران رو دارا هستند و شما ما یحتاج وجود ندارد نگران مسائل امنیتی وبسایت باشید.

5) Guetzli

 

حفظ صفحه های اینترنت در وسعت زیر یکی‌از مسائل اصلی کوشش و سرعت سایت هاست. پس الگوریتم های فشرده سازی مثل این بوسیله گوگل و موتورهای کاوشگر دیگر استقبال می‌شوند. Guetzli وسعت پوشه های JPG رو 20-30 درصد بیشتر از libjpeg کاهش میده, پس با به کار گیری ازش میتونید سوای اینکه تغییر تحول خاصی ساخت‌و‌ساز فرمایید وسعت ورقه سایتتون رو کاهش بدید.

6) Bumpr

 

این نرم افزار مک یک تابع معمولی دارااست : هنگامی شما روی یک لینک و پیوند کلیک نمائید, این به شما اذن میده یک نرم افزار رو برای مفتوح کردن گزینش فرمایید. URL ها به شما قابلیت و امکان گزینش مرورگرها و لینک و پیوند های آدرس اینترنتی یک پاپ آپ برای تعیین کلاینت نشانی اینترنتی به شما اکران می‌دهند.

7) colorfonts.wtf

 

فونت های رنگ چه چیزی می‌باشند و چه گونه میتونیم ازشون به کارگیری کنیم؟ اینها سوالاتی می‌باشند که جوابشان بخوبی در‌این وب سایت داده گردیده. در صورتی شما چیزی در این زمینه نشنیده اید, فونت های رنگ فولدر های فونتی می باشند که میتونند مشمول رنگها, تکسچرها, vector ها و حتی تصاویر bitmap باشند.

8) CodePen Projects

 

اشخاص پشت codepen یک (ide (integrated development enviroment ساخته اند که در مرورگر شما انجام می‌گردد. این مشتمل بر یک رئیس پوشه سیستم می‌باشد که شما میتونید با drag & drop پوشه ها رو داخلش جابجا فرمائید. با به کارگیری از این ابزار پروژه خودتون رو پیش از ایجاد کرد بصورت پیش اکران داشته باشید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 165 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 14:33


شاید بتوان چنین اذعان کرد که ذوق وسلیقه یوزرها طراحی سایت در مشهد و طراحان به طور کاملً در پباده سازی صفحه های وبسایت تأثیرگذار می باشند و به جهت وجود ذوق و سلیقه های متعدد به صورت ظریف تأکید بر استاندارد و روشی معین در این مورد چندان کارآمدی ندارد. با این وجود می اقتدار بعضی نکاتی که به صورت معمول متخصصین این حرفه در پباده سازی خویش رعایت می نمایند را تحت عنوان اصول اول ساخت وب سایت در حیث گرفت. بعضا از این نکات را در تحت چک می نمائیم:

پباده سازی:
• اکران بی نقص و درست محتوای صفحه های تارنما در همگی مرورگرهای مطرح جهان
• تعیین فونت مطلوب در وبسایت های فارسی، به نحوی که مطالب در آحاد سیستم دست اندرکاران با هر نوع تهیه و تنظیم گویش قابل تلاوت باشد.
• همخوانی بودن پباده سازی گرافیکی صفحه های بر اصول و قواعد علم گرافیک
• به کارگیری از تصاویر، صداها و برنامه خردسالان های گیرا در ساخت سایت و به خصوص ورقه اولیه برای ساخت‌و‌ساز جذابیت بیشتر، تا کاربرانی را که به طور اتفاقی از سایت بازدید می نمایند به خویش جلب نماید.

کاربر محوری:
• در اولی قدم می بایست مقصود از ساخت و ساز تارنما به طور کاملً معلوم باشد و این مقصود به طور بی نقص در محتوا و مطالب جانور در آن نظر شود و مطالب تارنما متناسب با قضیه شغل و معلومات و نیازهای عامه مخاطبان باشد.
• می بایست تلاش کنیم از مطالب وقتگیر و خسته کننده و نیز وسعت انبوهی از تبلیغات به ویژه تبلیغات تصویری و متحرک به کار گیری نکنیم تا موجب دلزدگی کاربر نشویم.
• قابلیت ارسال نظرها مخاطبین در قسمت های متعدد تارنما، چون در حیث تصاحب کردن این نصیب می‌تواند استدلال مهمی در پویائی و کارآمدی سایت باشد.
• اکران پیغام های مطلوب در شکل بروز اشتباه در بار گذاری سایت.


ساختار داده ها:
• ساخت و ساز نقشه وب سایت برای دسترسی سریع و سهل و آسان مخاطبین به بخش های متفاوت وبسایت.
• قرار دادن ابزار "کاوش در تارنما" برای جستجوی سریع مطالب متبوع.
• منوی مهم سایت دارنده مجموعه بندی مطلوب بوده و در همگی صفحه های قابل دسترسی باشد و نیاز به کلیک های زیاد چهت نیل به یک مقاله نباشد، چون نشان ای از ضعیف بودن ساختار وبسایت میباشد.
• قرار دادن نوار پیمایش در وب سایت.

محتوا:
• محتوای مو جود در تارنما نو باشد و در دوران های هنگامی مطلوب، به روزرسانی خواهد شد.
• داده ها کهن از روش نصیب آرشیو (بایگانی) قابل دسترسی و به کارگیری باشد.
• آمار بازدیدکنندگان ترجیحاً با قید فرصت و توزیع جغرافیایی قابل مشاهده باشد.
• تلاش گردد در عین بدون نقص بودن مطالب، از درج مطالب اضافه غیرمرتبط دوری خواهد شد.

پشتیبانی:
• گزینش اسم و دامنه مطلوب و حتی الامکان کوتاه برای تارنما و متناسب با محتوای وبسایت.
• گزینش فضای مطلوب برای قرار دادن داده ها وبسایت.
• معرفی تارنما به موتورهای کاوش و رعایت موردها بهینه سازی در طراحی وب برای قرار به دست آوردن تارنما در درجه های نخستین موتورهای کاوش.
• همت کنیم حتی الامکان وسعت صفحه های وبسایت پائین باشد تا آحاد یوزرها با هر سرعت وب بتوانند به راحتی صفحه ها را مرور نمایند.
• وجود قابلیت و امکان تحلیل خطاهای ساخت‌و‌ساز گردیده در تارنما.
• به طور منظم از محتوای وبسایت ورژن پشتوانه تنظیم و در محل امنی محافظت گردد.
• برای ارزیابی درستی رابطه بین صفحه های و دارای اعتبار بودن پیوندها، امتحان های فنی لازم اجرا گیرد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 14:00